PN_08_2014_zintegrwane_systemy_zarządzania_lekami |
|
Opublikował: Sławomir Kuligowski
|
czwartek, 17 kwietnia 2014 12:00 |
Zamówienie publiczne pn.: "Zintegrowane systemy zarządzania lekami wraz z elektronicznym systemem obiegu dokumentacji medycznej szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie - ETAP II- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem" z dnia 17 kwietnia 2014 roku.
Dokumentacja postępowania:
1. Ogłoszenie o zamówieniu ogłoszenie 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia siwz 3. Formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz 4. Specyfikacja techniczna sprzętu – załącznik nr 2 do siwz 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do siwz 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do siwz 7. Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do siwz 8. Wykaz wykonywanych dostaw – załącznik nr 6 do siwz 9. Wykaz /części zamówienia/ - załącznik nr 7 do siwz 10. Wzór umowy - załącznik nr 8 do siwz
11. Treść zapytań i udzielone wyjaśnienia z dnia 25 kwietnia 2014 roku wyjaśnienia
Uwaga modyfikacja siwz i zmiana terminu składania ofert:
Ogłoszenie zmiana - ogłoszenie zmiana Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - siwz_modyfikacja Formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz_modyfikacja Specyfikacja techniczna sprzętu - załącznik nr 2 do siwz_modyfikacja
Inwormacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23 maja 2014 r. wybór
|
Data ostatniej modyfikacji: piątek, 23 maja 2014 10:50 |