Udzielenie zamówienia publicznego ( znak PN-13/2012) na sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku, materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie z dnia 05 października 2012 roku.
Dokumentacja postępowania
Ogłoszenie o zamówieniu BZP z dnia 05 października 2012 roku, numer 212777 - 2012 ogłoszenie
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia siwz_jedn Formularz oferty załącznik_1 Formularz asortymentowo cenowy załącznik_2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik_3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania załącznik_4 Oświadczenie osób fizycznych w związku z art. 24 ust.1 pkt.2 Pzp załącznik_5 Wykaz /części zamówienia/ załącznik_6 Wzór umowy załącznik_7
Sprostowanie na stronie 1 specyfikacji istotnych warunków zamówieia wystąpiła oczywista omyłka pisarska polegająca, na: Jest:Termin składania ofert: 12 października 2012 roku, godzina 12:45. Winno być: Termin składania ofert: 15 października 2012 roku, godzina 12:45. Za zaistniałą omyłkę serdecznie przepraszamy
UWAGA: Zmiana terminu składania ofert. Ulega zmianie termin składania ofert na 17 października 2012 roku do godziny 12:45. Ulega zmianie termin otwarcia na 17 paźdzernika 2012 roku o godzinie 13:00. Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Wyjaśnienia na zadane pytania z dnia 12 października 2012 roku wyjaśnienia. Zmina załącznika nr 2 do siwz załącznik 2 mod Zmina załącznika nr 7 do siwz załącznik 7 mod
Uściślenie odpowiedzi na pytanie 1 zadania nr 33 wyroby z włókniny II. Na pytanie 1 Czy zamawiający wymaga zaoferownia chusteczek pakowanych a'72 sztuki. Zamawijacy odpowiedział: Tak , a winno być: "Tak, dopuszcza opakowanie o ilości a'72 sztuki jak również inne opakowania z tym, że ilość sztuk chusteczek musi wynosić 1080 sztuk.
Wybór oferty najkorzystniejszej z dnia 08 listopada 2012 roku - wybór
|